معرفی بهترین سایت‌های دندانپزشکی

آمار مطالب

کل مطالب : 8
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 159
بازدید سال : 1649
بازدید کلی : 3866






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1400
نظرات

در این مدت که مشغول کار تولید و مدیریت محتوا بوده‌ام، با سایت‌ها و شرکت‌های مختلفی کاره کرده‌ام از جمله فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی پیشرودنت. اغلب این سایت‌ها مربوط به حوزه سلامت، پزشکی یا دندانپزشکی بوده‌اند. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا یک مقاله‌ی تخصصی درباره بهترین سایت‌های خبری حوزه پزشکی و دندانپزشکی بنویسم.

طراحی سایت دندانپزشکی یکی از پر اهمیت ترین مواردی است که هر مطب دندانپزشکی می تواند به منظور ارائه ی بهتر خدمات خود در نظر داشته باشد. در حقیقت طراحی وب سایت دندانپزشکی از این جهت حائز اهمیت است که افراد مختلف می توانند به منظور آشنایی با خدمات مطب دندانپزشکی شما و یا اطلاع از نوبت دهی ها به آن مراجعه کنند. در نتیجه لازم است که هر مطب دندانپزشکی و یا کلینیک های درمانی با طراحی سایت مناسب و کاربردی در راستای ارائه خدمات خود اقدام کنند.

یکی از بهترین سایتهای دندانپزشکی تجربی : https://dentistcommunity.ir/

همین امر برای سایت‌های پزشکی و سلامت نیز صادق است. اگر شما بتوانید به صورت حرفه‌ای خود را پرزنت کنید یا به کمک سایت خود فعالیت‌ها و خدمات خود را معرفی کنید تا حد زیادی از رقبا پیشی خواهید گرفت. اما نکته‌ی اصلی برای مخاطبین این است که آیا می‌توانند به این سایت‌های خبری اعتماد کنند یا خیر؟ این مطالب تا چه حد می‌توانند سندیت داشته باشند و روند درمانی را بر اساس این نوشته‌ها می‌توان شروع کرد یا ادامه داد؟

معرفی بهترین سایت‌های دندانپزشکی

در ادامه‌ای این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین سایت‌های خبری دندانپزشکی بپردازیم. سپس وارد حوزه‌ی سلامت و پزشکی خواهیم شد. وبسایت‌هایی که معرفی می‌کنیم تازه تاسیس هستن اما آتیه‌ای بسیار درخشان در پیش روی آنهاست.

١. مجله خبری نوین آریا

به عنوان مثال با هم به بررسی یکی از مقالات سایت مجله خبری نوین آریا می‌پردازیم. اکثر افراد فکر می‌کنند ارتودنسی تنها مختص مرتب کردن دندان‌هاست و با شنیدن نام آن، سیم‌کشی دندان را متصور می‌شوند. ارتودنسی رفع ناهنجاری‌های فک را نیز شامل می‌شود. باید دانست تا زمانی که رشد فرد متوقف نشده، امکان جابجایی فک فرد ممکن است.

از جمله این مشکلات می‌توان به عقب بودن فک پایین اشاره کرد. ابزار فانکشنال، دستگاه متحرکی‌ست که توسط آن می‌توان رشد فک پایین را تحریک کرد تا مشکل عقب بودن آن را حل نمود. شما تا کنون نام این نوع از ارتودنسی را شنیده بودید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره‌ِ این نوع از ارتودنسی بیشتر بدانیم.

ارتودنسی فانکشنال

تفاوت بین ارتودنسی فانکشنال و ارتودنسی معمولی

ارتودنسی معمولی یا همان ارتودنسی قدیمی تنها بر روی مرتب کردن دندان‌ها تمرکز می‌کرد. اما اردتودنسی فانکشنال دو هدف را دنبال می‌کند: مرتب کردن دندان‌ها و بهبود مسیر هوا و جویدن. رسیدن به دندان‌های منظم که هدف اصلی ارتودنسی قدیمی است، برای ارتودنسی فانکشنال هدف دوم است. ارتودنسی فانکشنال جوانب زیادی از سلامت فرد را در نظر می‌گیرد که عبارت‌اند از:

  • سلامت استخوان‌های سر و صورت
  • سلامت استخوان‌های فک بالا و پایین
  • سلامت استخوان‌های رابط بین فک و گردن
  • سلامت مسیر هوایی بیمار

منبع: https://dental-news.ir/

٢. وبسایت جامع دندانپزشکان

سایت جامع دندانپزشکی و جامعه دندانپزشکان چند سالی است کار خود را در این حوزه آغاز کرده است. بیشتر مسائلی که در این سایت بررسی می‌شود شامل تکنولوژی نوین و ابزارآلاتی است که دندانپزشکان از آن خبری ندارند. وسایل و تجهیزات جدیدی که نیازمند استاندارهایی بالا از سوی سازمان بهداشت جهانی است. در این قسمت به بررسی یکی از مقالات موجود در سایت می‌پردازیم.

اولویت وسایل مورد نیاز خود را تعیین کنید

هنگامی‌که قصد انتخاب تجهیزات دندانپزشکی را دارید، اولویت‌بندی‌های مختلفی هستند که باید برای انتخاب و خرید تک تک ابزار آلات دندانپزشکی مورد نیازتان در نظر بگیرید. بهتر است این سوالات را از خودتان بپرسید و به آنها جواب دهید، قبل از آنکه دست به خرید بزنید.

تجهیزات دندانپزشکی

آیا تجهیزات خریداری شده برای بیمار مناسب است؟

به عنوان مثال در خرید یونیت دندانپزشکی یا ابزار آلات و تجهیزاتی که مستقیما با راحتی بیمار در ارتباط می‌باشد باید دقت کنید. وقتی را در روی صندلی یونیت بنشینید تا مطمئن شوید که از راحتی کافی برخوردار است. زوایایی که بیمار به آنها نگاه می‌کند را در نظر بگیرید. در برخی از موارد بیمار یا مشتری شما برای زمان بسیار طولانی در یک صندلی باید بنشیند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که او در این مدت به اندازه لازم راحت باشد.

رفرنس: https://dentistcommunity.ir/

٣. دنتال گجت

یکی از پربازدیدترین سایت‌های فعال حوزه‌ی تجهیزات دندانپزشکی، وبسایت دنتال گجت می‌باشد. هر چند که موضوع اصلی این سایت بررسی ابزارها و تجهیزات نوین است اما نکته‌ی جالب درباره این وبسایت، مقایسه و برآود هزینه می‌باشد. شما با خواندن مطالب این بخش می‌توانید تا حد زیادی با تجهیز کردن مطب دندانپزشکی خود آشنا شوید.

بدترین انتخاب ها در ارتودنسی رنگی: انتخاب تک رنگ

اگر به هر شکل قصد انتخاب رنگ برای براکت، سیم و بند ارتودنسی خود را دارید سعی کنید تنها یک رنگ انتخاب نکنید و از ترکیب چند رنگ که با هم هماهنگ و ست باشند استفاده کنید.

انتخاب بهترین رنگ ارتودنسی

رنگ های زیر بنا به دلایل ذکر شده انتخاب هئشمندانه ای نیستند:

  • رنگ شفاف برای بند ارتودنسی: اگر رنگ بند ها را شفاف انتخاب کنیم، به مرور زمان دجار تغییر رنگ می شوند و ذرات مواد غذایی که به اطراف آن گیر میکنند برجسته و بزرگتر از آنچه هستند به چشم می آیند.
  • رنگ سفید برای براکت (ارتودنسی رنگ سفید): براکت هایی که رنگ سفید دارند باعث میشوند زردی رنگ دندان ها بیشتر به چشم بیاید و به نسبت سایر رنگ ها، زودتر رنگ خود را از دست میدهد.
  • زرد و سایر رنگ های روشن: به طور مشابه باعث میشوند که رنگ زرد دندان ها بیشتر شود.
  • مشکی برای براکت: باعث میشود که دیگران فکر کنند دندان شما پوسیده شده یا کثیف است.
  • سیز و قهوه ای برای براکت: ذرات مواد غذایی که به این بریس ها گیر میکند با این رنگ ها برجسته تر و قابل توجه تر هستندو به نظر می آید که دندان ها همواره کثیف هستند.

همانطور که در بالا مشاهده کردید با مقایسه و بررسی تخصصی مسائل و مشکلات رایج، به شما راه حلی مناسب ارائه خواهد داد.

اطلاعات بیشتر: https://dentalgadget.ir/



تعداد بازدید از این مطلب: 1699
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود